میلیتو_اسکار ژل حاوی SPF (زخم تازه)

اسکار ژل میلیتو ژل بسیار مناسب برای بعد از لیزر،میکروپیلینگ،میکرونیدلینگ،بریدگی ،جای جوش و آکنه ،بعد از جراحی قایبل استفاده است.

ميليتو اسکار ژل حاوی SPF (زخم تازه)
تولید کننده: میلیتو
وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 16260003
499,600 تومان

میلیتو اسکار ژل

  • ترمیم کننده سریع  جای زخم و اسکار

  • مناسب حتی برای پوست های حساس
  • مناسب برای بعد از لیزر،پیلینگ،میکرودرم آبریژن،خال برداری و جراحی های سطحی
  • مناسب برای ترمیم انواع بریدگی ها،بخیه و زخم بدون ایجاد کلوئید 
  • حاوی SPF
  • حاوی ترکیبات نرم کننده و مرطوب کننده

 

روش مصرف میلیتو اسکار ژل

روزانه دو تا سه بار کرم را بر روی نواحی مورد نظر ماساژ دهید.توجه شود که این کرم بر روی زخمهای باز و بخیه ها استفاده نشود و از تماس این کرم با چشم و سایر بافت های مخاطی خودداری گردد.

 

مواد موثره میلیتو اسکار ژل

ماده موثره خواص
دایمتیکون بهبود بخشیدن و صیقلی کردن بافت پوست با استفاده از خاصیت سیال بودن،کمک به پر شدن منافذ و خطوط ریز پوست،مدافع پوستی در برابر آلودگی های زیست محیطی ،محافظت از جوانی پوست،جلوگیری از سوزش ،خشکی و بهبود زخم
زینک اکساید زینک اکساید سبب بهبود زخم میشود باعث کاهش مشکلات ناشی از آفتاب سوختگی و بهبود خشکی پوست میشود ،زینک اکساید اثرات قابض روی پوست دارد ،از چربی اضافی پوست جلوگیری می کند و سبب سفت شدن پوست می‌شود .همچنین در درمان آکنه و کاهش لکه‌های پوستی و التهاب پوست ،موثر است.
تیتانیوم دی اکساید از این ترکیب برای جلوگیری از عوارضی شامل پیگمانتاسیون ایجاد چروک پیری پوست و نهایتاً سرطان پوست استفاده شده است.

 

ویژگی های میلیتو اسکار ژل

اسکار ژل میلیتو موجب ترمیم سریع و با کیفیت پوست میشود .این محصول با تسکین پوست ،روند درمانی ترمیم پوست را بهینه میکند و جهت ترمیم انواع بریدگی ها ،بخیه و زخم بدون ایجاد کلوئید ایده آل است.اسکار ژل میلیتو بعد از لیزر ،پیلینگ،میکرودرم ابریژن،خال برداری و جراحی سطحی پوست توصیه میشود.

 

مشخصات

حجم 15 میل
عصاره ندارد
مناسب برای انواع پوست
محصول کشور اسپانیا