درماتوم_کرم ضدلک قوی

کرم ضد لک قوی درماتوم اثر زیادی بر روی انواع لکه های پوستی(لکه های آفتاب سوختگی،لکه های ملاسماو...)دارد.پوست شما را بدون تحریک کردن روشن و یکدست می کند.

تصویر درماتوم_کرم ضدلک قوی
تولید کننده: درماتوم
وضعیت کالا: اتمام موجودی
کد کالا: 11260001
قیمت قبلی: 228,000 تومان
قیمت: 160,000 تومان

کرم ضد لک قوی درماتوم

  • رفع لک های مقاوم

  • رفع تیرگی های پوست

  • رفع تیرگی های ناشی از عوارض لیزر ،اپیلاسیون و لایه برداری

  • درمان ملاسما

  • مناسب انواع پوست

 

روش مصرف کرم ضد لک قوی درماتوم

ابتدا پوست خود را با پاک کننده مناسب کاملاً تمیز کنید. سپس به مقدار کافی از کرم ضد لک قوی درماتوم را بر روی پوست ناحیه مورد نظر قرار داده، به آرامی ماساژ دهید تا بطور کامل جذب گردد. از مالش شدید کرم بر روی پوست خودداری کنید. روزانه دوبار این عمل را تکرار نمایید. مدت زمان مصرف این محصول بین هشت تا دوازده هفته می باشد. بعلت متفاوت بودن نوع، شدت و وسعت لک های پوستی بهتر است دوره درمان با توصیه پزشک در نظر گرفته شود تا بهترین اثرات درمانی را ایجاد نماید. بعنوان مکمل درمان و حصول حداکثر حفاظت، از ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده کنید.

 

مواد موثره کرم ضد لک قوی درماتوم

ماده موثره خواص
آزلائیک اسید از بین برنده لکه های تیره پوست،لایه بردار ملایم،ضد التهاب،جلوگیری از تولید تیروزیناز
آربوتین روشن کردن پوست و از بین برنده لکه های پوست
ویتامین c زوشن کردن پوست و یکدست کردن رنگ پوست،جوان کننده و ضد پیری پوست
هیالورونیک اسید آبرسان و مرطوب کننده پوست
رتینول رفع لکه های پوستی،ضد پیری و ضد چروک،نرم کننده پوست
بوتیل رزور سینول درمان لکه های قهوه ای پوست،روشن کردن پوست

 

ویژگی های کرم ضد لک قوی درماتوم

کرم ضد لک قوی درماتوم به رفع لک های تیره پوستی و تغییر رنگ پوست ناشی ازافزایش سن، تغییرات هورمونی، عوارض برخی از داروها و همچنین اشعه مضر نور خورشید کمک می کند. این ضد لک با استفاده از 10 ماده موثره بکار رفته در فرمولاسیون خود، بر روی تمامی مراحل ساخته شدن ملانین اثر می گذارد و باعث رفع لک و جلوگیری از تشکیل لک های جدید می گردد. مواد موثره موجود در این محصول، دارای خاصیت سینرژیسمی بوده و جذب و اثر یکدیگر را تشدید می کنند. این محصول فاقد هیدروکینون، کوجیک اسید، اسانس و پارابن و هر گونه مواد آلرژی زا می باشد. یکی از ترکیبات به کار رفته در کرم ضد لک درماتوم کینتین بوده که به عنوان یک حامل بسیار قوی برای مواد موثره عمل می کند. این ماده باعث می شود، مواد موثره با غلظت مورد نیاز و در زمان مناسب به محل اثرگذاری خود برسند. با وجود این ترکیب در کرم ضدلک قوی درماتوم، تجزیه مواد موثره قبل از رسیدن به محل مورد نظر به حداقل می رسد.

 

مشخصات

عصاره ندارد
مناسب برای انواع پوست
محصول کشور ایران
حجم 30میل